Keresés


13 db találat a következő kifejezésre: Fogyókúra

Januári fogyókúra: az újévi fogadalom után


Január a nagy fogadalmak időszaka, amikor is a legtöbben a súlyfeleslegüktől szeretnének megszabadulni. Februárra azonban mégis elfogy a lendület, és a kitűzött célokat csekély mértékben vagy egyáltalán nem sikerül elérni. De vajon mi lehet ennek az oka és mit tehetünk ellene? A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének alábbi tanácsaival sikerre viheti a fogadalmát. Ezért nem szabadulunk a kilóktól

A Garcinia és a fogyókúra


Ez lehet a diétád megmentője: Garcinia gyümölcs Jön a nyár, a bikiniszezon, mindannyian szeretnénk jól kinézni fürdőruhában is. Egy nálunk kevésbé ismert trópusi gyümölccsel, a garciniával éhezés nélkül mondhatunk búcsút a plusz kilóknak, hiszen a garcinia segít a zsírpárnák eltüntetésében, miközben csökkenti az éhségérzetet!

A táplálkozási napló a sikeres fogyókúra alapja!


Sokan észre sem veszik, mennyi plusz kalóriát visznek be a szervezetükbe nassolnivalókkal, rendszertelen étkezésekkel, üdítőitalokkal vagy alkoholfogyasztással. Dr. Gajdács Ágnes obezitológus szakorvos és testsúlygyógyász szerint a hatásos fogyókúra alapja a táplálkozási- és mozgásnapló vezetés!

Májméregtelenítés és fogyás


melynek működése fogyókúra idején különösen fontos, hiszen a zsírbontás folyamataiban is nagy szerepet játszik.

Készüljünk a nyárra!


tudatos és egészséges fogyókúra? Azt, hogy minden makro- és mikrotápanyagot olyan arányban juttatunk a szervezetbe, ahogy felhasználjuk. Makrotápanyagok az energiát adó tápanyagaink, azaz a fehérje, a zsír és a szénhidrátok. Mikrotápanyagoknak nevezzük a vitaminokat és ásványi anyagokat, melyek plusz energiát nem jelentenek, de nélkülözhetetlenek szervezetünk zavartalan működéséhez, így az energia

Bizarr gyümölcsök az egészség szolgálatában


fogyókúra megmentője Ez az Indonéziában őshonos gyümölcs leginkább egy kis tökre hasonlít, majomgyümölcsként, és istenek eledeleként is emlegetik, főként zöld és halványsárga színekben pompázik. Manapság jelentős közfigyelemnek örvend a szervezetre gyakorolt jótékony hatásai miatt. A Garcinia gyümölcs amellett, hogy hatékony a zsírégetésben, az elfogyasztott szénhidrátok zsírrá alakulását is gáto

Biztos tippek kilók ellen


szigorúbb fogyókúra. Az AHA munkatársai mindezt egy három hónapig tartó vizsgálattal bizonyították be. Ennek során a kísérletben részt vevők egyik fele szigorú, alacsony kalóriatartalmú diétát tartott, ami korlátozta napi kalóriaadagjukat, illetve az elfogyasztható cukor és telített zsír mennyiségét. A másik csoporttól csak annyit kértek, hogy fogyasszanak naponta 30 grammnyi rostot – az időszak v

Korunk betegsége a magnéziumhiány


túlzott fogyókúra. Terhes nőknek és szoptatós anyáknak is szüksége lehet magnéziumpótlásra. Mivel a magnézium-sók oldódnak a vízben, a gyakran alkalmazott, hibás konyhai eljárásokkal magunk is csökkentjük az egyébként egészséges ételek magnéziumtartalmát. Így például nem jó túl hosszan áztatni, főzni a magnézium tartalmú ételeket, illetve ha lehet érdemes kevés főzővízben elkészíteni, és a vize

Ünnep után is könnyedén!


nem elég a fogyókúra, a tartós sikerhez életmódváltásra van szükség. Fogadom! Pszichológusok szerint egy új tevékenység (például valamilyen testmozgás) 21 nap után válik szokássá, 6 hónap után pedig a személyiségünk részévé. A szakemberek azt tanácsolják, próbáljuk meg pozitív irányban megfogalmazni ígéreteinket, vagyis azok elsősorban arról szóljanak, hogy mit fogunk majd véghezvinni, és

Jó, ha van a háznál egy orvos Sváby András műsorvezető


magam.   ► Főzni is szeret, láttuk a tévében.  Ez honnan jött?  ► Az első gyerekem születése után azt kértük, hogy a nagyszülők jöjjenek hozzánk karácsonyozni, ne nekünk kelljen a babával menni. Egy újságból néztem ki egy receptet az ünnepi ételhez. Nagyon jól sikerült, dicsértek. Sikerorientált vagyok mindenben, ez is feldobott, és azóta érdekel a dolog. A főzés az, a

Miért nehezebb a fogyás 40 éves kor felett?


szeretnénk fogyókúrázni 40 felett is! 1. A táplálkozásunkat tudatosan tervezzük meg. Állítsuk helyre a normális táplálkozási ritmust, a három főétkezés mellett 2 köztes étkezést iktassunk be. Minél gyakrabban fogyasszunk értékes tápanyagokban gazdag minőségi ételeket. 2. Találjuk meg azt a mozgásformát, amely leginkább illik hozzánk! Ne csak a kardió tréningre fókuszáljunk, iktassunk be az izomt

Rovatok

A Gyógyhír Magazin megkérdezte Állatgyógyászat Allergia Alternatív terápiák Alvászavar Betegellátás, kórházak Betegjogok Betegségek tünetei Bőrvédelem, a bőr tünetei Cukorbetegség Daganatos betegségek Egészség - gazdaság Egészség-Tudomány Egészséges életmód, egészséges táplálkozás Egyéb Emésztőszervi betegségek Epebetegségek Étrendkiegészítők Étrendkiegészítők, vitaminok, ásványi anyagok Fájdalom, fájdalomcsillapítás Fejfájás Felsőlégúti megbetegedések, influenza Férfiak egészségügyi problémái Fertőző betegségek, járványok Fogyókúra Fül-orr-gégészet Genetika Gyermekellátás - gyermekgyógyászat Gyermekvállalás, gyermeknevelés Gyógyfürdők, strandok Gyógykonyha receptek Gyógynövények a gyógyításban Haj-bajok Hatósági hírek, figyelmeztetések Hormonális megbetegedések Ideggyógyászati megbetegedések Idősothonok Interjú Intim higiénia Kullancsok Lelki problémák, pszichiátriai betegségek Logopédia Magánegészségügy Magas vérnyomás Májbetegségek Meddőség Mobilapplikációk Mozgásszervi betegségek Nemibetegségek Neurológiai betegségek Nők egészségügyi problémái Nyaki- és gerincproblémák Olvasóink receptjei Önsegélyező- és egészségpénztárak PR cikkek Pszichiátria Pszichológia Sebkezelés, sérülések Száj- és fogászati megbetegedések Szemészet Szex, szerelem, család Szív- és érrendszeri betegségek Táplálkozási tanácsok Tesztek Tüdő- és légúti betegségek Tudomány Változó kor Védőoltások Vérszegénység, vashiány Vese- és húgyúti betegségek Visszérproblémák


adatvédelmi nyilatkozat   |   jognyilatkozat   |   elérhetőségeink   |   médiumajánlat

Weboldal üzemletetés: Iwebs


6155309 látogatónk volt eddig