• 2020. augusztus 15., szombat

Magyarország legegészségtudatosabb iskoláját díjazta a Lidl


2015.12.03

A Bornemisza Péter Gimnázium, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola, Óvoda és Sportiskola nyerte meg a Lidl Magyarország Iskolakezdés egészségesen! kampánya keretében meghirdetett, egészségtudatosságot elősegítő iskolai programokat értékelő pályázat 1 millió forint értékű fődíját.



A Lidl felhívása nagy érdeklődésre tartott számot, országszerte összesen 168 pályamunka érkezett, melyeket szakmai zsűri, Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke, Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője és Sommer Ádám, az áruházlánc marketing vezetője értékelt. Az elbírálás szempontjai alapján – melyek között az egyediség, az újszerűség, az ötletesség és nem utolsó sorban a várható életmód-változtató hatás is szerepelt – a budapesti Bornemisza Péter Gimnázium pályázatát értékelte a legjobbnak a zsűri, s ezáltal az intézmény a Lidl 1 millió forint értékű vásárlási utalványának boldog tulajdonosa lehet. Az utalványt Kubányi Jolán és Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója személyesen adta át Makkai Ferencnek, az iskola igazgatóhelyettesének és Reményi Ilonának, a pályázatot készítő pedagógusnak.

A beérkezett pályamunkák mindegyike elismerésre méltó, hiszen ezekben az oktatási intézményekben kiemelten fontosnak tartják a diákok egészséges életmódra való nevelését. A pályázati anyagok nagy része kifejezetten a testmozgásra és a gyerekek egészségtudatos táplálkozását célzó programokról számolt be. A jelentkező iskolák csaknem 50%-a sportiskola, 75%-a pedig ökoiskola is volt egyben. A győztes intézmény pályázata egyediségével és kiemelkedő iskolai programjaival vívta ki a zsűri elismerését. Mind az egészséges táplálkozás, mind a mozgásban gazdag életmód népszerűsítése fontos része az iskola éves programjának. Kiemelendő például a gyógynövényekben és zöldségekben gazdag tankertjük vagy a fővárosi és vidéki iskolákat is megmozgató BPG Olimpiájuk, melyen atlétikai sportágakban mérik össze erejüket a tanulók, de a program keretei között zenés belemelegítés vagy épp sporttörténeti séta is várja őket.

Az iskolai pályázat A Lidl Magyarország szeptemberben indított Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű, a gyermekek egészséges étkezésére koncentráló kampánya keretében került meghirdetésre. A kampány során a vállalat praktikus tanácsokkal, egészséges szendvicsrecept kiadvánnyal, speciális Facebook applikációval is igyekezett elősegíteni az iskoláskorú gyerekek tudatos táplálkozását és egészséges életmódját. A kampány sikerét mutatja, hogy a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének közreműködésével készült szendvicsrecepteket tartalmazó Facebook applikációt a kampány időtartama alatt közel 12 ezren használták.


Gyógyhír Magazin

Cikkajánló


Magyar fejlesztésű antipszichotikum lett Az Év Gyógyszere Gyógyhír Magazin

Minőség felsőfokon Gyógyhír Magazin

Az egészségre célszerű áldozni Gyógyhír Magazin

Sokat költünk egészségünk megőrzésére Gyógyhír Magazin

Betegség helyett megelőzés Gyógyhír Magazin

Több tízezer rászorulón segít a Béres Gyógyhír Magazin


Megjelent a GYÓGYHÍR MAGAZIN
augusztusi száma


Patikákban ingyenes.
Kérje gyógyszerészétől!
Legális patikai webáruházak
Regisztrált étrendkiegészítők listája