• 2020. július 11., szombat

Keresés


5 db találat a következő kifejezésre: Szív-és érrendszeri betegségek

Ehetek-e szalonnát? A nagyapám csak azt ette, és soha nem voltak szív- és érrendszeri problémái...


kialakulását? Az egészséges ember az egészséges táplálkozás során a változatos étrendre, vegyes táplálkozásra törekszik, melyben nincsenek tiltott táplálékok, de lehetnek kárt okozó mennyiségek. Ennek értelmében a mértékkel fogyasztott szalonna is beleférhet az étrendbe, de törekedni kell arrra, hogy a napi kalóriabevitel a szükséglelet ne haladja meg. Ennek 30%-át adhatja a zsír, többségében

A férfiak egészségéért


droghasználat a férfiak fő rizikófaktora; ezek következtében az életévek száma mintegy 23,7%-kal csökken. (Az adatok a WHO már idézett tanulmányából származnak.)   A teljes, hosszú életért Az életmódbeli, táplálkozási szokások stb. megváltoztatásán, a szűrővizsgálatokon való rendszeres megjelenésen kívül sok férfi azzal tesz az egészségéért, hogy olyan étrend-kiegészítőket, gyógyha

Készüljünk az őszre!


idegnyugtató is. Jótékony hatásának köszönhetően az étrend-kiegészítők gyakori alkotóeleme. Amikor megérkezik a megfázós-náthás időszak, különösen fontos, hogy felkészüljünk a betegségek elkerülésére. Az immunrendszer hihetetlen dolgokra képes: legyőzi azt a milliónyi kórokozót, ami naponta bombáz bennünket, felismeri a hibás struktúrájú sejteket, és gyorsan eltakarítja őket, azonosítja az egészsé

Kevésbé ismert tények a tej jótékony hatásairól


betegségek, így a magas vérnyomás és a stroke megelőzésében, miközben D-vitamin tartalma egyes kutatások szerint a vastagbélrák rizikóját is csökkentheti” – hangsúlyozta Dr. Plósz János, aki azt is kiemelte, hogy a tejben található kolin segít az idegi átvivő anyagok képzésében, ezáltal pozitív hatással van az alvásra, a memóriára és természetes nyugtatóként hat.

A „napfényvitamin”, azaz a D-vitamin jelentősége


betegségek, magasvérnyomás-betegség, szklerózis multiplex, ízületi gyulladás, Alzheimer-kór, influenza. D2 vagy D3 ? Az emberi szervezetben a D-vitamin felezési ideje két hét, ami azt jelenti, hogy a szervezet D-vitamin készlete ki tud merülni, különösen télen, amikor kevés a napfény. Ha egy fehérbőrű személy napfényre megy, akkor 20 perc alatt 20.000 IU (nemzetközi egység) D3-vita